11 Ekim 2007 Perşembe

Karakefen'den Bayram Mesajı




beni tanıyan,
her anı beni düşünmekle geçirmese de
arada bir olsa dahi hatırlayan,
beni hiç hatırlamayan(bende sizi unuttum),
benim adımı duyduğunda tüylerini diken diken olan,benim adımı duyduğumda kusan,
okulda üç kuruş paramızı ortaya koyup dondurmalı tel kadayıf yediğimiz,
konsere gitmek uğruna 5 km yürüdüğümüz,
sabahın 10'undan akşamın 23'üne kadar top koşturduğumuz,
lise de kalorifer peteğine oturup benmle birlikte
hocadan oğlum siz evde de peteğe mi oturuyosunuz şeklinde azar işiten
sayısız güzel anımızı beraber yaşadığımız değerli andam,
başta olmak üzere
bende emeği geçen,emeği geçmeyipde hak idda eden
tanıdığım tanımadığım,tanışmak için kuyrukta bekleyen fakat bir türlü
sıranın kendisine gelmediği bütün insanlar
hepinizin bayramını kutlarım...

Hiç yorum yok: