18 Ekim 2007 Perşembe

Son Birkaç Günüm

pztesinden itibaren ilk kez neti açtım :(
Tezkere...
Türkiye tezkereyi çıkardı,umarım arkası gelir ve bizim olan topraklara kimseden hesap almadan istediğimiz temizliği yaparız..bu konuda umutluyum
ÖSS Yolculuğum...
öss 2007 taban puanlarını gördüm ilk önce derin bir
oooohaaaaaaaaaaaaa çektikten sonra ekledim
yuh be nasıl almışlar bunlar bu puanları?
şeklinde bunlu bunlu düşünmeye başladım,hala da düşünüyorum
krizalitim...
bu arada birazda krialitimi düşündüm..
sanırım bana yine tavır koyuyor..
burdan ona da bir mesajım var
bırak kızım bu işleri!!! biriksin halledicez :):)
milli maç...
Türk takımının en ii oyuncusu bir brezilyalı ne kadr acı verici:(
Müzik...
Hakan Kurşun isimli müzisyenin albümünü henüz dinleme imkanım oldu.
deneysel bir çalışma diye duymuştum..dinledim ve karar verdim..birka. şarkı ii de
diğerlerini baştan yapmayı yeniden denese daha ii olacak sanırım..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hayatımın ışığı......
meleğim sana tavır falan koymuyorum şimdi başka bişi söylemek isterdim ama burdan olmaz fakat eminimki sen anladın onu ( cevabın: bende senin)

ruhumsun sen benim :)

Adsız dedi ki...

cevabım tabi ki bende senn olacaktır...ama ekleyecek birkaç kelimem daha vr:bende senin..hemde en derine en dibe :)

Adsız dedi ki...

manyak aşkım benim :)
ölümcül sevdiğim :)