26 Ağustos 2007 Pazar

Hırsızlık...

çok kötü bir durumdaydım
sevgisiz,perişan bir halde...
günlerce belk de aylar içinde bulundum bu durumun.
artık dayanamaz olmuştum......
ogünlerden biriydi...

birgün bir sevgi dükkanının önünden geçiyordum....içimdeki şeytana yenildim
içimdeki şeytan kır camı ve bir kalp çal
sonra sana sonsuz huzur gelecek dedi
inandım..aldım elime bir kaldırım taşı...kırdım camı...
dükkna girdim ve bir kalp çaldım
basbas bagıran alarma aldırmadan
keşke alarm korkutsa beni ve kaçsaymışım
çünkü polis geldi ve yakaladı beni
tam kalp çalmş,kapıdan çıkarken ne göreyim karşımda bir memure
saniyeler içinde elini beline atıyor memure ve gülünü çekip bana doğrultuyor
tıpkı bir silah gibi...
bağırıyor bana..Hands up
Türküm diyorum değiştiriyor cümlesini
eller yukarı lan yoksa vururum...:)
ellerimi kaldırıyorum kalp yere düşüyor...
bense gülümsüyorum bu hoş kızıl memureye
benim yumuşak halimi görmüş olacakki yeniden bagırıyor.
Yumuşama...Sert kal!!!!!!
Tamam memure hanım sizinim..Bana napacaksınız...:)

Hiç yorum yok: