22 Eylül 2007 Cumartesi

Benim Dünyaya Gelişine Dair 2 Efsane--part 2

birgün şeytanla cehennemde volta atıyoruz
düşünüyoruz bir yandan da
cehennem nasıl dah sıcak olur?
malum kış ayları soğuk ve kar yağışlı
bir de çatısı akıyor o yüzden üşüyoruz orada
volta atamamız esnasında şetanın kafasındaki bir tüy gözüme ilişti
körle yatan şaşı kalkar hesabı
şeytanla arkadaşlık ilişkimiz boyunca ona benzedik biraz
içimden geçiriyorum:
dur şu şeytana bir şaka yapayım ve tüyü alıp kaçırayım
sonra da geri vereyim...
dediğimi yaptım tüyü şeytanın başından çekip kopardım
ve başladım koşmaya
ama garip giden birşey vardı:şeytan acayip sinirlenmişti
boyuna küfür ediyordu bana
tırsdım.geri dönüp şaka bile diyemedim
ve devam ettim koşmaya
şeytanda beni kovalamaktan vazgeçmedi
o kadar şuursuz ve çok koşmuşumki cehennemden çıkıp dünya sınırları içine girmişim
arkama hiç bakmadığımdan da şeytanın beni takipden vazgeçiğini görememişim
işte o günden beri burdayım
her ne kadar cehennem kadar sıcak olmasa da dünya da güzel bir memleket
haa bu arada tüy noldu diyebilirsiniz
hemn cevaplayım..şeytan tüyü hala bende :)
çocuklarıma miras bırakıcam inş...