21 Eylül 2007 Cuma

Karakefen'in Faaliyet Alanı

karakefen içeriğindeki omega3 DHA lı formül sayenseinde birçok
zararlıyla savaşır.....işte birkaçı
plakları önler..diş çürüklerine kesin çözüm getirir,
lekenin içine işler,lekeyle savaşır..lekenin iflahını keser
ve lekeyi olduğu yerden çıkarır,
hamile kalamayn kadınlara yardım eder,
doğum sancısını azaltır..yetmedi bizzat kendi doğurur
hemde çatır çatır,
evliliğinde ilk gece stresi yaşayan kadınların derdine derman olur,
göz rengini değiştirir isteyene yeşil isteyene ela göz sunar,
göze parlaklık canlılık,seksilik getirir,
vücuda giren mikroorganizmalara karşı antikor gibi mücadele eder
mikropların canına okur,
3 ayda saçı 70 cm uzatır,
tırnaklara parlaklık katar,
kullanan her kesin kilosunu ayarlar
herkesi 32-36 beden arası bir yerlere getirr,
dimyata pirince gidenlerin evdeki bulgururna göz kulak olur,
çok emicidir sızmasını istemediğiniz hiçbişeyi dışarı sızdırmaz,
ensenizdeki gözünüz olur,tehlike anında siren gibi öter
faaliyet alanı saymakla bitmeyeceği içn şimdilik bu kadr :)
devam edecek

4 yorum:

Adsız dedi ki...

deli sevdam benim :)
sana kurban olurum ben..
gel bak ben sadece seni istiyorum herşeye hazırım melek kanadı hassaslığındaki aşkım benim..

Adsız dedi ki...

canım benm ya
aşkım zamanszlık sorunu bi olmasa

karakefen dedi ki...

söylemeyi unutmuşum...seni seviyorum kız

karakefen dedi ki...

muck