5 Ekim 2007 Cuma

Karakefen'in bitanecik sevdiceği:Krizalit



biricik aşkım,sevdiceğim hergece aklımdasın.buna belki inanmıyorsun ama gerçekten aklımdasın.seni düşünürken başıma neler gelyor tahmin ediyosundur :):)
her gece o gözlerinin içine bakarak yapacağım kahvaltıları,
birbirimize perçinlenmişçesine sarılıp uyuyacağımız o güzel gecelerin düşlerini kuruyorum.sakın unutulduğunu sanma.
sabırla işeyen duvarı delermiş aşkım
ben sabırla işedim duvarı deldim ama önüme bi de metak koydular
metali işeyerek eritirsem sana kavuşacakmışım.
şu metali bi eriteyim yanındayım güzel gözlü melemmm.
gerizekalı sevgilimi dinlettirme bana kız :):)
akıllı ol.kilo alma
geceler erken yat,sabahları erken kalk.
yahu seni çok seviyo ben :(:(
haziran gibi inş msn sohbetlerimiz de tek konu konuşuyor olucaz
o da evlilik tarihimiz olucak.ben inandım sende inan.
unutma ki herşey senin için,sana göre,sana doğru
sözlerime burada son vermeden önce
babanın ellerinden,annenin yanaklarından
erkek kardeşinin alnından,güzel bir kuzenin vardı onun gözlerinden
ameliyat olan eniştenin ameliyat dikişlerinden
yeşimin de senin izin verdiğin herhangi bir yerinden öptüğümü bildirmeni istiyorum
sevgiyle kal ''bok aşkım'' :):)

haaaa bu arada:Sevdalar Ölmez Göklerde Yaşarlar bunu aklından çıkarma

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bok aşkın ölür senin için...
kurban olduğum benim...
aşkım inan ruhumda hissediyorum senin şeffaflığını iyi ki varsın...
senin için hayallerimiz için nefes alıyorum ve ikimiz için ayaktayım bunu sakın unutma sevdiğim...

sen benim gönlümdeki en yüce sevgisin ..sen inandığın sürece ben hep yanındayım...