26 Ağustos 2007 Pazar

Ben....

19,09,87 gecesi neresi oldugunu henüz bilmediğim bir yerden geldim bu gezegene
bana sorsalar tabiki gelmezdim o yarı bi konu :)
ilköğetimimi bşarıdan başarıya koşarak ve mümkün olan en kısa zaman diliminde
yani 8 yılda bitirdim
sonra lise geldi...
her çiçeğin tadına bakmak lazım düşüncesiyle 2 farklı lise okudum
liseye Melikgazi Mustafa Eminoğlu Lisesinde başladım
hazrılık.lise1 ve lise2 eğitim döneminde buralarda takıldım
sonra baktım bu okulda iş yok..son sene okul değiştirdim
Kayseri Lisesi'ne yatay mı dikey mi geçtim bilmiyorum ama bi şekilde geçtim
güzel,eğlenceli bir lise son yaşadıktan sonra mezun ettiler beni
yıl 2006
2006 da ÖSS ile tanıştım...beni sevmemiş olacakki geçirmedi sınavdan
bana taktı bu ÖSS yoksa geçerdim...
2007 de bi kez daha kapısını çaldım ÖSYM'nin yine olmaz dediler
kısmetse 2008 de bi daha gideceğim..bu seferde almasınlarda görelim..

Hiç yorum yok: