26 Ağustos 2007 Pazar

Noel Baba

Hep bekledim Noel babayı
yıllarca her yıl başında bugün gelecek dedim

......................................................

bir yılbaşı gecesi oturmuş beklerken
arkamda biri belirdi
Noel baba gibi ak sakallı değildi ama
Ak bir teni vardı
Noel baba gibi kırmızı şapkası yoktu ama
kırmızı saçları vardıgaliba benim Noel babam bu dedim
her nekadr erkk olmasa da :)
hiç konuşturmadan atladım:
Nerde benim hediyem?
gülümsedi...çuvalına baktı...bana döndü
Sana değişik bir hediyem var dedi
Hediye olsun farketmez dedim
duraksadı...elini dudaklarına götürdü..öptü...ve bana uzattı
Al dedi
kafam karışmştı:Hediyem nerede?
Tekrarladı:Al
sıcacık elini tuttum..başladı anlatmaya
Senn hediyen benim öpücüğümün içinde öpücüğümse elimde...hediyeni oradan alacaksın ve hayat senn için daha güzel olcak.senn hediyen:Umut
bir süre bana renkli renkli baktı
yavaşça elini çekti ve birden yokoldu
tıpkı geldiği gibi sessizce yokoldu
bense elime bakakaldım
aklımdaki sorularla
Acaba umut onunla yok olup gitti mi
yoksa
bende ve ben onu göremiyormuyum?

Hiç yorum yok: